.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اشتغال مهمترين مشكل فعلي بهشهر است

فرماندار بهشهر گفت: ‌اشتغال مهمترين مشكل فعلي بهشهر است كه براي خودكفايي بايد توليدات خود را افزايش دهيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محمد تقي نورزاد، بعد از ظهر شنبه در جلسه كارگروه اشتغال بهشهر افزود: شهرستان بهشهر داراي پتانسيل و ظرفيت بي نظيري در بخش هاي مختلف اشتغال زايي است كه بايد با شناسايي و هدايت امكانات مختلف در جهت ايجاد اشتغال تلاش شود.

وي اظهار داشت: براي خودكفايي كامل كه مد نظر رهبري و از دغدغه هاي مهم ايشان است بايد توليدات خود را به خصوص در بخش هاي مختلف كشاورزي و صنعتي افزايش دهيم.

نورزاد با بيان اينكه طرح آمايش سرزميني نياز صنايع در شهرستان است ادامه داد: بايد با طرح اين آمايش سرزمين با ورود سرمايه گذار، نقاط مختلف سرمايه گذاري را ارائه دهيم.

وي گفت: اكنون شهرك صنعتي بهشهر با شرايط  مناسب سرمايه گذاري و زير ساختهاي مناسب براي سرمايه گذاري آماده است تا در خدمت سرمايه گذار باشد كه ما در این راستا وظيفه داريم نگاه جامعه را به سمت توليد و اشتغال زايي ببريم.

فرماندار بهشهر ارائه طرح جامع اشتغال نياز شهرستان بهشهر عنوان كرد و يادآور شد: جهت تحقق اقتصاد مقاومتي مورد نظر رهبري نيروها بايد مولد باشند و در جهت اشتغال زايي فعال وارد شوند.

نورزاد گفت: نيروهاي جوياي كار بايد از فكر پشت ميزنشيني و كارهاي اداري خارج شوند و به صورت فعال و ميداني در جامعه و اشتغال زايي با فرهنگ سازي مناسب در اين زمينه وارد شوند.

رييس اداره شيلات بهشهر نيز در سخناني گفت: طرح مجتمع توليد ماهيان خاوياري در بندر صيادي بهشهر واقع در منطقه ويژه اقتصادي اميرآباد از نيازهاي مهم شهرستان براي اشتغالزايي است كه صدور سند آن در دست بررسي است كه اميدواريم با همت مسئولان اين مسئله با فوريت انجام شود.

واحد معصومي افزود: متاسفانه به رغم تلاش هاي فراوان از حدود سه سال گذشته تا كنون موفق به دریافت يك ريال تسهيلات براي اين مجتمع نشده ايم  در حاليكه تنها يك پروژه در يكي از شهرستانهاي مازندران 50 ميليارد تومان در سال گذشته اعتبار جذب كرده است.

وي بيان داشت: اشتغال موجود در بخش دريا بايد مورد توجه مسئولان قرار گيرد كه در همين رابطه بازارماهي در بهشهر در دست اقدام است كه با سرمايه گذار جديد وارد بررسي شده ايم و در مرحله ارائه نقشه به سازمان همياريهاي كشور هستيم.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1393
آقاي فرماندار لطفا مشخص فرماييد طرح آمايش سرزميني چه ارتباطي به صنايع دارد؟ مگر بهشهر شهرك صنعتي ندارد؟بهشهر آثار تاريخي فراواني كه دارد مي تواندبه عنوان يكي از مناطق گردشگري مطرح باشد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.